Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблем с климатроника

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Проблем с климатроника

    Колеги, имам леко странен проблем с климатроника. Когато го настроя на 25 до 28 градуса духа хладно, но когато го пусна на макс започва да духа много топло, после пак свалям с един градус и пак хлад, много досадно . Някой сблъсквал ли се е с подобен проблем, че не успях да намеря нещо по форума? АР 166 136к.с. 1999г. 2.4гтд
    166 2,4GTD 136 коня 1999г.

  • #2
    Ако в купето температурата е такава е нормално да духа по хладно и моят прави така.
    Не всички, които се скитат, са изгубени.

    Comment


    • #3
      Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
      Ако в купето температурата е такава е нормално да духа по хладно и моят прави така.
      Това го прави при външна температура - 1 градуса, а двигателя е загрял но в купето е чуствително хладно
      166 2,4GTD 136 коня 1999г.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от DjPikasso Покажи съобщение
        Това го прави при външна температура - 1 градуса, а двигателя е загрял но в купето е чуствително хладно
        Почисти датчика за температура в купето, виж вентилаторчето дали върти. А усещането за топло студенно е доста субективно, премери с термометър на колко градуса духа.
        Не всички, които се скитат, са изгубени.

        Comment


        • #5
          Първоначално публикувано от lordliness Покажи съобщение
          Почисти датчика за температура в купето, виж вентилаторчето дали върти. А усещането за топло студенно е доста субективно, премери с термометър на колко градуса духа.
          Проверих датчика до контактния ключ (ако става въпрос за същия) вентилаторчето не работеше как да разбера дали самия датчик работи и има ли и други такива в купето?
          166 2,4GTD 136 коня 1999г.

          Comment


          • #6
            Май нямаше друг. Виж това вентилаторче, ако го раздвижиш дали ще тръгне.
            Не всички, които се скитат, са изгубени.

            Comment


            • #7
              До сега се занимавах с него но го оправих. 😀Също така реших да проверя и прословутата клапа за смесване на въздуха и какво да видя изненадааа счупена😡 май ще си имам работа 🤣
              166 2,4GTD 136 коня 1999г.

              Comment


              • #8
                Я кажете как се сваля това вентилаторче,защото имам подобни симптоми.
                166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                Comment


                • #9
                  На две винтчета е колега
                  Attached Files
                  166 2,4GTD 136 коня 1999г.

                  Comment


                  • #10
                    Мерси.
                    166 3.0 V6 226кс и 155 1.7TS 115кс-евридейката.

                    Comment


                    • #11
                      А да питам и аз: до вилката как най-лесно се достигаше?
                      Четох разни стари теми, ама нещо не намерих
                      ПС: всички други процедури с почистване на вентилаторче, бушони, релета и пр. ги минах, но въпросния бушон продължава да изгаря по някаква причина (климатика/вентилатора сработва няколко пъти и после пак нищо..)
                      166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                      x145 1.6 boxer

                      Comment


                      • #12
                        За да стигнеш до механизма на клапата трябва да свалиш пластмасата в основата на стъклото:



                        Пипни бушона, гнездото му и релето, дали греят, когато вентилаторът работи. Ако да, проблемът е все пак в лоши ел. връзки там.


                        159 1.8 MPI
                        166 2.0 TS (ex)

                        Comment


                        • #13
                          Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                          ...

                          Пипни бушона, гнездото му и релето, дали греят, когато вентилаторът работи. Ако да, проблемът е все пак в лоши ел. връзки там.
                          Абе аз имам едни други съмнения (може би гори като пусна подгрева на стъклото/огледалата), ама нямаше кога да проверя
                          Утре ще се занимавам - заредил съм 5-6 бушона..
                          Благодарско за инфото
                          166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                          x145 1.6 boxer

                          Comment


                          • #14
                            Мдаам, лоши контакти/връзки - екото пак беше прав
                            Но сега пък ми изчезна подгрева.... Мноого го обичам този италиански инжИнер Тоци Бегали!!
                            166 2.0 TS - back in the game - 10x 2 164td!!
                            x145 1.6 boxer

                            Comment


                            • #15
                              Ще използвам темата за да потърся помощ от вас за следният проблем, който имам.
                              От началото на сезона (преди около месец) реших да използвам климатика. Изненадата беше, че компресора просто не тръгна. Вентилатора в купето си работи, не изписва грешка и всичко е ок, но няма никаква разлика дали "econ" е активно или не. Обикновенно усещам по оборотите и мощността на колата, когата компресора стартира, но при мен не тръгва изобщо.

                              Днес ходих да проверят нивото на фреона - никога до сега (за 6 години) не съм я пълнил защото не е изпускала. След проверка на количеството се оказа, че фреон си имам достатъчно, така че не е от там проблема. При замерване захранването на компресора се оказа, че не идва такова при уж пуснат компресор така че проблема е някъде в електрониката вероятно.
                              Проверих всички предпазители при чистачките и при сваляне и замерване един по един се оказа, че всички са здрави. Не успях да забележа лоша връзка около тях. Релетата нямам идея как да проверя и дори кое е за компресора.

                              Стандартно, като пусна климатика заедно с компресора се пуска и първата степен на перката. В момента при мен дори и перката не стартира.
                              При проверка и тест с FES и двете степени на перката тръгват. При тест на "AC relay (или нещо такова)" нищо не се случи (нз какво трябваше да стане).

                              Относно грешките - имах записана 1 грешна от ICS - B102A - Communication line: Clima commands/Clima control unit. Не успях да намеря информация за тази грешка.

                              Моля да дадете мнение и евентуално схеми по които да започна да търся проблема.
                              Колата е 166 2.4 140 кс

                              Comment

                              Working...
                              X